torsdag 27 januari 2011

Mina ben e(e)lena

Alltså att vara en okänd bloggare utan läsare (som jag) är inte coolt, det är inte coolt att skriva för ingen liksom... Jag borde ta bort bloggen och jag vill göra det, ..ibland.
För det är ju skönt att skriva ner en rad eller två ibland, om man har lust eller känner att man måste få ut det men inte vill tvinga på någon texten liksom. Sen så var det en vän till mig som kom på mitt namn, minabenelena, som är klocklent (klockrent). Och hon andas liksom inte längre, så jag känner att jag vill ha kvar det.

Ska jag skriva en liten sammanfattning om den senaste tiden då? Jag var i kläppen idag med klassen. Vi testade lite olika skidor som vi sedan ska göra en presentation på. FUCKING ONÖDIGT med presentation. Den kan inte på en miljon år bli bra känns det som. Inte på den korta tiden vi kunde prova och skriva osv. Svårt att förklara men jag har rätt, så lita på mig.
Mer än så är det faktist inte på tapeten för tillfället... Man känner att studenten närmar sig och det är skönt...
PEACE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar