söndag 14 augusti 2011

så länge som jag sov idag har jag inte sovit under hela sommarlovet. OKEJ. jag har jobbat sen dagen efter studenten och på mina lediga dagar har jag varit så dum att jag har gått upp ännu tidigare. en annan har ju ett litet shopping begär, så såfort jag har haft tid och någon har orkat följa med mig har jag satt mig på bussen för att spendera pengar. Sen att jag aldig hittar något i den där jävla kupolen är ju en annan historia....

Okej, så sommarlovet är slut snart och det är dags att glida tillbaka till skolan. (såg ni studenten jag skrev? aa, jag är så ocool att jag måste tillbaka för att göra klart lite ämnen...) haha va hände liksom? eller okej, inget hände och det är därför jag ska tillbaka i och för sig, men ändå. jag skulle flytta och må bra. men ayah. I oktober så ska jag leta jobb i hela sverige och utanför och förhoppningsvis kan man fixa lägenhet någon stans också så man man bo inomhus.
det här inlägget kom mest för att jag skulle ha något emellan två låtar. kan se så tråkigt ut annars!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar