torsdag 20 oktober 2011

pantad & såld


jag har flyttat hem igen. eller i alla fall över helgen.
papa drar till madrid i morgon så jag funderar på om jag ska stanna hemma nästa vecka och hålla madre sällskap, om hon vill.
kom på en riktigt bra sak när jag satt i skolan idag, det är typ bara en månad kvar till kapten röd, och jag är så jävla sugen på att se den mannen igen alltså. det var ritkigt fett i uppsala i sommras. älskar att bli positivt överaskad, spec. när man inte har någon speciell förväntning. och så kom jag hem för en halvtimme kanske, går in på mitt rum med min väska och kollar på min fina säng. där ligger ett litet paket, och gissa vad det var i. Kapten Röds senaste platta! min popa kan vara riktigt jävla grym alltså, så jag väntar nu tills han ska komma hem så kan jag tacka honom som fan!
MAT. TJOFFFF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar