måndag 2 juli 2012

äntligen på väg

så taggad som jag är nu på att dra finns inte. det där jävla körkortet ska jag på något sätt ta och sen är det tamefan hörshej!
Förmodligen så kommer jag vara kvar här tills jag dör, eller? jag är alltid berädd på det värsta men nu vill jag verkligen bara dra. så jävla skönt. om jag får körkortet kommer jag förmodligen vara sämt på vägen men jag kan i alla fall ta mig här i från och det duger så jävla väl för mig.

om jag har fattat det rätt så har pappat fixat wien åt mig nu. ingen flygbiljett är bokad än, ska höra om jag kan komma några dagar innan kursen på universitetet börjar så jag kan glida runt lite och kolla läget, var galet länge sedan jag var i wien nu. sjukt fett.  men måste börja glida nu, har körlektion om en kvart. haha fetttttttttttttttttttttt

en fin kattbild från valborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar