tisdag 4 september 2012

hej

här ligger jag i min säng. i wien. käkar lite chips, dricker lite cola... 
äh skit samma. jag hare bra. folk är snälla. fick gratis mat av en som bor i samma grej som jag. och alla vet ju att vägen till elenas hjärta går via magen, så hon är KUNG. vafan ska man säga mer? tre stycken från australien går i min klass så funderar på att smöra in mig hos dem så jag har boende när jag åker dit. fan alltid nice.  tre stycken från spanien går där också, de e ju bra. för till spanien vill man ju också dra någon gång i framtiden snart. 
SEN DÅ? JAG VET INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! är seg som ett as efter allt jävla gående idag. var tvungen att ta mig till polisen typ halv kvart över sju i morse som jag fan inte visste vart det låg, så man inte är en olaglig invånare, AKA. flykting ( som dom inte vill säga men det är säkert så ) här i TRE VECKOR. palla överdriva. annars fint. ska ut och käka med kusin anna imorgon och hennes nyfödda knodd. 
jag gliiider.

blööh, där är jag om dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar