tisdag 12 mars 2013

vem skulle jag va utan mina vänner ?

medans jag ändå sitter och väntar på att pappa ska komma hem så kan jag väl slänga upp lite rader!
om en vecka drar jag till österrike för att fira farmors 80 års dag, så har dragit tummen ur röven och köpt något fint att ha på mig så de slipper klaga på att jag ser ut som en sopsäck som vanligt.:)

ska bli så satans skönt att få komma bort lite. Har börjat fundera på framtiden nu för en gångsskull. ska fråga ut alla "bekanta" vi har runt om i sverige för att se vart jag kan ta vägen. ska ringa gudfar i uppsala till veckan och se efter lite. 

annars har jag inte allt för mycket att berätta som vanligt. jobbar och står i och när jag är ledig så degar jag. juste... min tv funkar inte heller längre så lär ringa telia ikväll när jag kommer hem och se vad som måste göras. ska bli kul att tjattra med dom lite. 
ja det här var väl ungefär lika meningslöst som allt annat. nu ska jag göra mig en go macka! hörs tjoff hej! 

we are fucking golden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar