måndag 22 september 2014

måndag. v.3

Tjena. Tre veckor har nu gått och äntligen käns det som jag börjar få in någon form av rutin på jobbet. 10.30-15/15.30 och sen 18.30-23.00 tiden. Behöver inte ens gå och sova där emellan längre!

Det har varit en seg vecka utan några större händelser förutom att jag vart inlåst på jobbet i fredags. Gick till soprummet på kvällen efter jobbet för en rök och strosa runt lite på nätet eftersom jag har tillgång till internet där. När jag skulle gå hem var alla dörrar låsta runt omkring mig.
Som tur är så bor restaurang ägaren ovanför så ringde honom så han kunde kasta ner nyckeln åt mig. Fördelen där var väl att han fick sig ett gott skratt i alla fall...

Där satt jag..

Sitter nu på verandan och dricker morgonkaffe. Få se vad den här lediga dagen har att erbjuda !
KRAM TJOFF PUSS & GOD MORGON PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar