måndag 23 februari 2015

01:05

åh jag vill så gärna vara intressant för er, men just nu är livet fruktansvärt ointressant. jag jobbar och sen sover jag och sen går jag till jobbet igen. Jag vill även ha en massa fina bilder att visa för er. Men har varken orken eller kunskapen att göra dom fina. Så ni läser ju själva. det verkar vara helt omöjligt just nu.
Ligger i sängen och ska snart sussa lite. Lyssnar på musik jag inte har hört på år och dagar, Välkommen hem med labyrint. 
När jag hör den blir jag lite sentimental och nostalgisk av något slag. för ca. två år sedan lyssnade jag mycket på den (labyrint i allmänhet). En speciell sak jag börjar tänka på är när jag satt på tåget, passerade uppsala, på väg till Arlanda med pappa och sen på väg till Österrike. 

Jag känner mig otroligt kluven just nu och väldigt osäker. Jag känner mig ensam och sämst. Det är bra att pappa kommer om tio dagar. Han är bäst. Han hjälper mig, vilket gör honom till min hjälte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar