tisdag 17 augusti 2010

bitter på kvällskvisten

Aej, nu är det fan dags att börja göra något åt saker och ting. SNART, okej? SNArt..... Det räcker inte med att sitta hemma i soffan, kolla på sex and the city, dricka cola, äta godis och säga att man borde ha ett jobb.... Man får väl för i helvete gå ut och leta lite möjligheter osv. Okej ... visst ... jag har ett jobb, ett "halvjobb" kan man kalla det, jobbar ibland om jag vill och det behövs... Men jag vill ha något som jag VILL ha. Något som intresserar mig...
fuck skolan också. blir på less på att dra iväg på en massa jävla SKIT istället för att jobba klart med skolan så det inte blir så jävla mycket kvar innan man ska ta studenten. GÅ OCH ÄT FETT MED BAJS, era jävlar.

1 kommentar:

  1. Ja så är det nog men jag tror allt att du har glömt att uppdatera din söta blogg

    SvaraRadera