söndag 5 september 2010

Norska Fjällen liksom... aaascoolt.

Så, nu är jag tillbaka efter en behövlig blogg paus... ;)

Okej så här ligger det till just nu. På Måndag så ska jag upp till Norge med min klass och de som går i tvåan. Vi ska vandra i en vecka i ett fjäll som heter typ Joutenheimen, eller något, så nu har jag införskaffat en jävla massa mat. Sjukt mycket soppor och en massa olika pasta såser som jag kommer att äta till mina kära snabbmakaroner.
Jag ser, som vanligt, inte fram emot detta, men efter den här resan så vet jag hur otroligt jävla underbart skönt det kommer vara att komma hem igen på Lördag. Förstå den underbara känslan liksom. Jag kommer att sova i tält varje kväll under vandringen och på ett nytt ställe varje kväll.
Packa upp fucking-jävla-kuk-tältet varje kväll och packa ihop skiten varje morgon runt halv nio, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar