måndag 25 juli 2011


äh, ska man skriva av sig lite eller? Sitter hemma i soffan. har städat mitt rum för min mamma tycker att jag är äcklig och kollar på south park. samtidigt snackar jag lite onödig skit med Lanci på msn. vi peppar så in i helvete för uppsala reggae festival så det är något sjukt! tjatar på pappa varje dag att han ska ringa min gudfar och höra om vi kan bo hos honom, för annars blir det knas.
FÖRESTEN!!! väljer man inte en person man litar på till hundra procent för att bli gudfar till sitt nyfödda barn? min gudfar vet nog inte ens att jag tog studenten i sommar..... HAHA. sådan gudfar sådan gudotter, eller vad fan vet jag.
så jävla bullshitt att sitta och skriva ett blogginlägg tolv på natten efter en halvlång arbetsdag? är ju trött som ett as och svamlar på om ingenting. Eller Uppsala Reggae Festival ÄR något. så någon viktig information får ni i alla fall.
GYPTIAN är jag jävligt sugen på att se. när jag för första gången hörde mama så blev jag riktigt fast, köpte hans första album till min bror till och med. smart va? då kan man ju tjuvlyssna samtidigt. mhm!

haha vem fan bryr sig ? TJOFFFF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar