måndag 4 juli 2011

typ schysst dag helt enkelt

Idag är en sån där dag som det känns som att jag har hunnit med mycket. haha fattar du den meningen?
Jag vaknade tidigt, gick på lite fot-refreshing efter vintern osv. åkte till vansbro för att fixa med bankkort. COOLT att man i den här jävla hålan kan glida in tio minuter efter de har stängt. Allt färdigt och redo, det var bara för mig att skriva under!
Mamma har lärt mig att tanka en bil, första gången och jag klarade det galant. Hämtade upp lasse på vägen hem och sen gick vi till cafet. Tio min senare ungefär kom baptista också. FUCK YEAH! Mina vänner knäcker. dom fucking knäcker! vi har så jävla kul och skämtar fan om allt. Alltså allt, (typ mig???!??!?!?!!??)
That's that typ. kollade på den första sex and the city filmen och åt godis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar