fredag 16 september 2011

Frank Ocean. Swim good

Jag verkligen rådiggar Frank Ocean. Riktigt grym musik, så genomtänkt musik på något sätt liksom. och det gillas ju alltid. Musik gör verkligen livet värt att leva, fattaru vad jag menar? eller aa. mitt liv i alla fall,
Okej, så här är grejen. Jag kan nästan se fram emot att göra något så tråkigt som att duka upp för femtio pers som ska äta trerätters, eller städa i vandrarhemmet om jag har en ny mix som jag ska lyssna på för första gången.
Och när en låt som verkligen ligger på toppen av mina favoriter. Alltså när det är perfektion på riktigt jävla hög nivå kan jag nästan må lite dåligt över att låten är för kort, jag vill liksom att den ska hålla på hur länge som helst. REPEAT helt enkelt.
MMMMM......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar