måndag 5 september 2011

HALÅ


Osmidig grej,
Om du pallar läsa så ska jag, lite kort, försöka förklara varför.
Jag var trött en morgon för jag sov inte natten innan. Jag var i falun med en kompis och vi sov inte den natten och tog bussen direkt från falun till skolan, OKEJ. Går till syon och frågar om det är lugna gatan att jag kommer tillbaka till skolan efter september om jag inte hinner bli klar. (jag har fått september på mig att bli klar med mina rester) HON frågar mig hur läget är, för jag ser för jävulsk ut. Jag säger att jag sov inte den natten (osmidigt) och känner mig jävligt drabbad med mina halvstängda ögon. OCH hon säger till mig att om jag gör annat än att plugga så kommer de inte vilja ha kvar mig på skolan. asså faaaan. jag går ju på alla lektioner som jag har fått. Sitter där i en kvart och försöker övertala henne om detta och efter ett tag så accepterar hon att jag går i skolan som jag ska.

IDAG så ligger jag på en bänk i skolan med datan på bordet och dör, har suttit där i fyrtiofem minuter och försökt plugga, men det ända jag har lyckats skriva är en rubrik. SYON ropar från andra sidan av caffeterian till mig och frågar hur det går med pluggandet. Osmidigt att hon skulle komma just då. Men jag sa som det var, att det gick jätte bra och visade tummen upp låg kvar och dog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar