måndag 7 januari 2013

hej igen, och kom ihåg!

. erkänner att jag glömt bort allt som har med blogg att göra sen jag låna ut min data. omvärlden har liksom glidit iväg. men nu när jag ligger här i soffan å degar satan för jag har tråkigt kom jag på appen på telen. på den vägen är det.

så. det bästa som hänt under tiden jag var borta är att jag har fått en bil. känns bra. bilen är min frizoon. där är allt bra. skulle kunna bo där om det gick. men nu på vintern är det svinkallt. då kom jag på att en husvagn lär ju vara bättre. sen kom jag på att en husbil slår väl allt då. men äh i alla fall.
det har varit jul och nyår. julen va fin och nyår sög väl typ. låg hemma i halsfluss hos mamma och pappa och faktiskt tyckte lite synd om mig själv. men pappa va ju bäst. gjort typ allt för mig:) kände mig sjukt viktig må jag säga.
jaja korta drag !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar