onsdag 16 januari 2013

höjja

tjoho flöjt.
idag har jag fan sovit bort hela dagen. hade en jävla sak att göra och inte ens det kunde jag gå upp och göra. men det är väl priset efter att ha varit sömnlös i tre nätter eller något. och det vettiga som jag bestämde mig för att göra under tiden som jag faktiskt är vaken det här dygnet är att ligga och dega i soffan med frida och lyssna på musik. snackar en jävla massa skit också.
tror fan nästan inte på mig själv när jag skriver att jag nästan ser fram emot att jag ska börja jobba lite snart igen. men faktiskt så är det för jävla bra det här med jobb. man gör något som kallas vettigt under dagen och sen vipps så har man till slut en liten summa på kortet som gör att man kan betala räkningar och annat värdelöst jox för. fint de!

jaja ville bara säga något, så hörs hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar