torsdag 15 maj 2014

kan fan inte bara inte säga något. har jag någon läsare ens?

Blir fan less på argument som "yttrandefrihet betyder visst inget längre" när det snackas om SD. Självklart gör de det. Men när något går så åt skogen måste alla andras yttrandefrihet överrösta SD's. För jag hoppas verkligen att ingen tyckte andra världskriget var en stor hitt OCH TÄNK OM KÄFTARNA VARIT STÖRRE ELLER ENS FANNS DÅ! jag säger inte att det är samma sak. Men kan vara och kan framförallt bli.
Sen kan vi även diskutera argumenten "dom skulle se hur dom bor utanför de fina områden" som en anledning att inte ta in ex. Flyktingar.
Vet ni vad en flykting är? Någon som Flyr.
Jag kan fråga dig. Vad skulle krävas för att du skulle fly från ditt hem och lämna/sälja allt du äger? -jävligt mycket tror jag. Framför allt när du kanske inte har någon jävla aning om vart du hamnar. Med ett nytt alfabet för vissa och ett språk som är så otroligt olikt ditt eget.
Tänk kompisar, det finns en anledning till varför vi har så många invandrare i sverige. Kan vi inte stå raka i ryggen över att själva landet vi kallar vårt är ett trygg-t/are ställe att dra till?
Och idioter, mina vänner, idioter finns det överallt. Kolla runt i din omgivning.

Min mamma är svensk. Men enligt SD är inte jag det. För min pappa är Österrikare. Hör ni hur det låter? Jag borde inte glida runt här och kalla det för mitt hem. Egentligen. Enligt SD.
"Aah fasst.... du är ju ingen blatte"
HAHA tillåt mig småle eller något. Människor som flyttar hit från finland och Norge är också invandrare. Men det har ni väl koll på, att vissa vita männior som glider längs gatan inte är tre generationer svensk.

Måste säga en sak till... om du som läser det här tänker rösta på SD, tänk efter igen. Vill du verkligen rösta på ett parti med människor som filmar sig själva när de springer efter folk och kallar dem "blattelover" i negativ benämmning, kallar en tjej för hora för hon står upp för vad hon tycker Och glider dessutom runt med järnrör för att försvara sig mot någon som är så jävla dragen att han knappt kan stå på benen. Samt uttalar vodka bättre än jag... Nödvändigt. jag menar... kom igen !

Om du inte sett videon, gör det innan du röstar
Åh ta av er kostymerna så alla förstår att ni är hjärnamputerade...

Så, nu var dagens utskällning gjord.
Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar