lördag 13 november 2010

god natt

HELG = SOVA.
Helg alltså. Imorgon ska jag verkligen sova ut, har varit sinnessjukt trött under hela skolveckan, alltså verkligen! Jag kan också sova med gott samvete, för min affärsplan till mitt UF företag är praktiskt taget klar, ska göra lite små ändringar och sedan skriva ut det sedan FINITO ! Tack så mycket....
Jag ska imorgon skriva ett mail till Moreboards och tvinga dem att ge mig en APU plats där i Januari. Har beslutsångest om jag ska skriva på tyska eller engelska. Fast engelska är nog bäst eftersom det är det språket jag kommer att använda mig av mest under praktiken. Jag ska dit alltså. ho ho !


De kan ju bara inte säga nej till det här !  HÄÄÄÄÄÄÄÄR = fet låt. MEN du måste må riktigt bra när du sätter på den och liksom ba.... HA DET JÄVLIGT BRA ! 90-talet ... när det gjordes bra musik så var den verkligen bra !  GOD NATT, sov gott, dröm sött, vakna utvilad, må riktigt jävla bra och lyssna på den grymma låten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar