tisdag 30 november 2010

men säg då !

Alltså, vad fan är grejjen med att tala i gåtor? Eller aldrig kunna säga något så man förstår vad fan det är som försegår?!?!?!!!
-Vad är det?
-Nej..... Inget........
-Okej.
*lång suck*
-Men kom igen, är det något eller?
-Nejdå... inget spec.
-Okej..
*här kommer en suck som är typ så hög och lång, en blick med världens hundögon och ett kroppspråk som säger att det är något*
-Om du säger att det inte är något så tror jag på det, okej? Är det något ? (absolut sista gången man frågar)

Man säger att det inte är något men DET ÄR DET ! Om du inte vill säga, låtsas som det regnar eller något, ni förstår vad jag menar?
Så vitt jag vet så är inte människan en tankeläsare, inte majoriteten i alla fall, hur ska jag kunna fatta vad det är om du inte säger något? Jag kan inte GISSA !

Jag är alltså, med andra ord, bitter på kvällskvisten.

2 kommentarer:

  1. Alltså....det borde finnas med i grundlagen......

    SvaraRadera