måndag 1 november 2010

Off to Arlanda, München, Österrike, Kufstein

Sitter, jävligt seg, i bilen med en latte i min vänstra hand. Det är svårt att skriva. Jag är just nu påväg till Arlanda och vårat plan går klockan tolv. Prick !
Klockan är bara 08:27 och jag är svinhungrig. Jag är förkyld också. Min näsa rinner som ett vattenfall, likaså mina ögon. Jag vill nysa femton gånger men det går inte så ögonen fylls med en massa tårar som rinner ner för kinden. Både mamma och pappa frågar hur det är fatt, för de tror att jag gråter hela tiden. Som om jag skulle göra det inför dem liksom?!!, öööh hallå, NEVER !

Igår såg jag på Remember Me...igen... Vad ska jag säga? Jag gillar den filmen. Jag var på bio innan också, I rymden finns inga känslor, också en bra film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar