onsdag 5 maj 2010

Ambitiös som sjutton !!

Idag har jag kommit ett steg närmare slutet i idrott och hälsa vilket är söööööönt !!! Hade inte riktigt planerat att åka ut i skogen med en massa och sova i tält, räcker med att jag gjorde det i vintras med min kära klass. Om du är nyfiken kanske jag kan berätta om det iframtiden, skulle inte förvåna mig om jag gjorde det :)

Nu väntar jag för fullt på att maten här hemma ska bli klar, jag är så jävla hungrig alltså! Pizza gör pappa.... mums, big time.
Jag inbillar mig att det är för att jag faktist ställde mig upp idag och gjorde min presentation, galant också !! haha, okej... jag ska självklart inte överdriva, men det gick så mycket bättre än vad jag trodde, och jävlar vad nervös jag var innan alltså, hjärtar var (jag överdriver inte) tre meter framför mig och jag skakade och du vet allt som händer när man är nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar