torsdag 20 maj 2010

Vart är du ikväll?

Okej.. Jag ligger nere på våran altan i bikini. Bara. Jag solar, pumpar min sommarspellista på spotify och har en stor cola med is i och en liten citronskiva här bredvid mig som jag klunkar lite ur ibland. Värmen och framförallt sommaren har kommit, vet du hur skönt det är eller? Jag är överlycklig !!!! Jag borde till och med plugga till ett stort slutprov jag har imorgon, som jag har lite ångest över, men vad gör det när det är så här skönt ute liksom? Plugga kan jag göra ikväll när solen har gått ner !!!

En annan tanke har också slagit mig, Om, vad är det ?, två veckor drygt så är det sommarloooov!!!! Sista veckan räknas inte egentligen för vi har inga lektioner bara lek och bus. Slutar gör vi ockå på Torsdagen så... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar