fredag 14 maj 2010

Rock, ELVIS är utanför !!

Hahah..ha. Det är nattöppet här i BYN! coolt, så coolt. Nej men seriöst, jag är snäll, vad bara tvungen. Jag ser på det så här: Man kan inte klaga på att det aldrig händer något på detta (jävla) ställe när man inte alls gör ett skit för att något ska hända, eller ändå deltar när det faktist händer något. Som nu tex. Det är nattöppet här, alla affärer har öppet till 23:00 ( eller? ) och det är ett litet band som jag aldrig har hört talas om som står utanför och spelar. Detta nattöppet är varje år den här tiden så det är inget nytt liksom. Skitväder är det också, ungefär som hela sommaren såg ut förra året, HÄRLIGT.


Nu ska jag göra mig råklar för KVÄLLSÖPPET, som det borde heta egenligen :)

Söta jag idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar