lördag 29 maj 2010

Två veckor kvar innan sommarlovet, det regnar ute också! Riktig sommarkännsla :)

Back in your head - Tegan and Sara
Jungle Drum - Emiliana Torrini
Kung Midas - Navid Modiri & Gudarna
Missing You Missing Me - Depotrees

Bara några få av en massa sköna låtar som påminner mig så stark om sommaren 09' . Härlig sommar, skulle inte byta ut en enda dag, eller göra något anourlunda om jag kunde. Sommaren 10' kommer bli minst lika bra! Eller vänta nu, nej, den kommer såklart bli bättre ! Jag blir 18, det är vårat (min och mina kompisars) sista sommarlov !!! Helt totalt sinnessjukt ! Helt otroligt och totalt oförstårligt, för bara några år sedan satt man där och tyckte att all tid som fanns gick så otroligt jävla segt och sista året på gymnasiet var ju ljusår fram i tiden. Men snart är det här, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar