måndag 13 september 2010

G funk area

Nu har man börjat komma in i vardagen, eller hur man nu ska uttrycka det. Första dagen i skolan avklarad och jag hade min första riktiga religionlektion idag, "vad är religion" var ämnet, Sjukt intressant !!! Religion är ett favvo ämne i skolan, religion och historia, lätt !

Förövrigt så börjar jag bli risig, jag var en av dem få som lyckades klara sig från förkylning under Norgevandringen men pappa är sjuk, så nu när jag är hemma och tror att jag är på en säker zon så smittar han ner mig...kul... Halsont och huvudvärk, men som han uttrycker det så varar det typ i fyra dagar sen är man så gott som frisk igen. Men jag brukar ju inte vara förkyld allt för länge heller.... *peppar, peppar...* Men vila en timme ska jag göra nu ändå, också för att jag ska orka se film med johan ikväll, sov inte allt för mycket inatt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar