onsdag 15 september 2010

Ons. 21:18

Krasslig.... eller är på bättringsvägen men fortfarande inte helt frisk så får se om jag drar till skolan imorgon eller hemma en tredje dag också.
Jag har just nu inget speciellt att skriva, eller inte i bloggen, men jag kan ju säga att jag tror jag vet vad jag ska rösta på i alla fall och det känns ganska bra faktist. Det är ju fösrsta gången som jag får rösta och jag känner att jag inte vill slänga iväg en röst på något parti som jag inte har så mycket koll på. Så nu den senaste tiden har jag kollat mycket på debatter och liknande och även diskuterat med olika personer, så nu följer jag mitt egna huvud, haha :)

ayah, nu är hösten snart här och äntligen så får jag börja använda min nya höst jacka som jag införskaffade innan skolan hade börjat efter sommarlovet. Jag är sjukt sugen på att redan sätta på mig den, men än så är det inte riktigt rätt tempratur..... synd nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar