söndag 12 september 2010

hemma och tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen. Kom hem igår och det har jag väl till mesta dels Trey Songz att tacka för... den mannen har hjälp mig igenom hela vandringen med sina låtar ;)

Men skönt är det i alla fall, det kan jag inte komma ifrån. Jag kan lika gärna säga som det är. Visst det var coolt, men jag kan leva utan den här upplevelsen liksom, förstår du vad jag menar? Sen är jag ju en sjukt tråkig människa liksom som tyckte att " har man sett ett ställe en dag så har man typ sett allt..." det var fjäll liksom.
Så här är det. Vi, jag och min klass tillsammans med tvåorna på mitt program, har åkt till Norge för en fjällvandringsresa. Vi har vandrat runt från plats till plats och sett fjällen liksom. Inte så coolt som man kan tro, för utsikten var typ ganska lika vart du än kom eftersom det låg mitt ute i ingenstans. Det var grönt glaciär vatten och FJÄLL överallt. That's it. Sjukt bitter jag låter...

Men det är kul och framförallt COOLT att JAG har gjort detta, det trodde jag inte på måndag morgon när jag åkte till skolan för att sedan dra vidare till Norge, men nu har jag gjort det och jag klarade det! sista dagen gick vi på Besseggen. Sök på google så vet du vad jag snackar om ;) Klättring och allt...... COOLT, jajjemen !

upprepningar är förövrigt min nya grej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar