fredag 29 oktober 2010

Fredag med min Pago till frukost. Latten var för långt borta idag.

Fredagen är här och en veckas ledighet står vid dörren. Österrike, Venedig, Österrike. 60-årig bröllopsdag för farfar och farmor och en jävla massa släkt. Men först (imorgon) så har mamma sin 60-åriga födelsedag med drygt 60 av hennes närmaste vänner bjudna. Fattar ni det komiska? 60, 60, 60.
Nu måste jag ta tag i sjuhelsike mycket plugg så jag överhuvudtaget får vara ledig nästa vecka.

Förövrigt så har jag aldrig lyssnat på Taylor Swift, förutom den där Romeo & Juliet låten som ibland spelas på radion, Love Story tror jag den heter, MEN Teardrops on my guitar är faktist riktigt bra och framför allt riktigt fin ! :)

sommar och lancillisi som är fotograf
Men sedan för att jag känner att det är lite tradition så ger jag även ett fett musiktips HÄÄÄÄÄÄÄR
En jävla massa länkningar i detta inlägg,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar