tisdag 12 oktober 2010

lov, lov, lov. Det är tisdag och andra dagen på lovet. Det är älglov, vilket är vansbros svar på höstlov. Det är jätte tråkigt att vi är ensama om lov, då kan man ändå inte hälsa på vänner från andra ställen och så, eftersom det fortfarande går i skolan i två veckor till... Men jag kan leva med det eftersom jag ändå ska vara ledig från den första till den nionde november. Österrike och Venedig baby!!! HAHA :)

Ayah, vad ska man hitta på under lovet då? Eller jag ska förhoppningsvis få till en klipptid denna vecka, helst på Torsdag då jag ändå ska iväg till Falun för att hälsa på L vännen. Men mer än så är det inte planerat. Om jag inte aktar mig blir jag galet rastlös. Hatar att inte ha något att göra under dagarna som går. Det är liksom tid av ens liv man inte får igen, och den tiden slösar man på att gegga hemma, . huu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar