fredag 1 oktober 2010

Men nu är det i alla fall helg !

Idag har jag verkligen noll inspiration, men det är väl ok så länge man inte är typ gaybloggen.com eller kissies.se antar jag. Men vad har hänt idag då? Fredag... Jag har haft en lektion idag, så jag åkte till skolan så jag var där till halv tio. Min lektion började klockan två. Puckat kan man ju kalla det, men jag brukar åka in tidigare ibland för att sätta mig och plugga. Inte för att jag gjorde det idag, alls, men det är väl ändå tanken som räknas där någonstans.. Nu sitter jag hemma i min soffa, lyssnar på lite musik, äter lite vindrur och har det ganska skönt faktist. Jag tog en liten tupplur också.. Ja, det var verkligen en händelserik dag hittils ! Men nu ska jag ringa Johan och fråga om vi ska spela in en minivideo! Och vem vet? Han kanske till och med lägger upp den i sin blogg sen? En spännande överaskning ! tjoffhej !
En riktigt söt bild på mig från rom, och jag är ironisk väldigt ofta, tänk på det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar