måndag 27 oktober 2014

måndag.

hejhej på er. hoppas allt är bra. här är det bra men också med förkylning. ute på stan är det en manifestation och en mängd stressade poliser så en annan sitter inne och kryper snart på väggarna.
jag kryper inte på väggarna för att jag inte får gå ut. kryper på väggarna för jag vill åka vidare. känner mig klar. vill se något annat. undra vad det ska bli av mig. varje dag är min hjärna en ny. nya tankar och nya känslor.
vissa dagar trivs jag riktigt bra. det är sant. men inte idag. idag är inte en sån dag. idag är nog en sån dag där vart jag än befinner mig så är det inte det rätta stället för mig. det blir lätt så när jag inte är hundra. det är inte ofta jag är hundra, idag är jag nog under fyrtio någonstans och dinglar. idag är nog en sån dag där täcket passar bra över huvudet och där ögonen ska vara stängda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar