onsdag 1 oktober 2014

Sen jag kom hit har jag börjat hata mycket mer har jag märkt. .
Hatar följande saker:
□ potatismos
□ fastbränd potatismos
□ fastkokad pasta
□ stora kastruller som är heta
□ stora kastruller som är heta med något som bränt fast
□ stora kastruller som är heta med något som bränt fast och som måste diskas direkt
□ stora ginormous berg med disk som växer
□ när ..folk.. lägger annan disk på en trave som jag uppenbarligen försöker jobba bort
□ när vattnet skvätter upp i ansiktet när jag ska skölja något
□ när de blir stop i avloppet var femte minut för det är drygt att slänga rester
□ att rester inte blir slängda
□ när jag försöker hålla struktur på disk men det fuckas upp

Sådär. Dagens  hatlista gjord. Puss och kram och god natt och sov gott och vakna torrt och le mycket !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar