måndag 20 oktober 2014

sju veckor.

Nu tycker jag att tiden har tagit ett steg. Satt och kollade tillbaka på lite blogginlägg när jag bara hade varit här i en, två och tre veckor och nu har jag snart gjort klart två av mina fyra månader här.
Det bästa är att pappa och eventuellt mamma kommer och hälsar på om två veckor. Har inte träffat pappa sen 5 augusti så jag längtar faktiskt lite. Enligt uppgifter så har han ingen mustasch kvar heller, haha!

Idag är det måndag och jag är ledig. sov halva dagen, gick upp och käka subway tog en dusch och köpte högtalare så jag kan lyssna på musik som man ska göra. En ganska ohändelsefull dag. Imorgon är det back to work som gäller och det är väl helt okej! Har franska imorgon eftermiddag också. 

Förutom det så har jag verkligen inget vettigt att berätta för er kära vänner. Fråga något istället ! 
   -puss & kram

ps. jag har färgat håret rosa också. det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar