onsdag 2 juni 2010

deep in love.... summmer is HERE!

DET är tamefan grymt väder ute och jag har hört att det kommer det vara HELA VECKAN!!! I och för sig så har ju halva redan gått, men det gör icke något, för det kommer vara fint nästa också, ialla fall första halvan. Men sen så är ju sommaren här.... och det BORDE innebära konstant fint väder.

Nu ska jag hjälpa min kära far med maten, jag har fått äran att hjälpa till med tomat & motzarella salladen, för jag är GRYM på det, min NR. 1 specialitet .

Lil' Wayne:
Knockout, Paradice & Da da da ,

1 kommentar:

  1. sv: ja, under antiken var homosexuelitet väldigt stort bland män speciellt. det ansågs till och med en aning fint.. & jag har också hört dedär med att djur kan vara det, dock första gången jag hörde om svanarna. heh :)

    SvaraRadera