måndag 21 juni 2010

In the morning

Denna måndag är den första dagen som har gett mig sovmorgon sedan jag fick sommarlov. Men kvart i nio vaknade jag av att en buss stog på tomgång utanför mitt fönster. Jag fick panik när jag tänkte att jag inte har ett skit inplanerat idag. Total rastlöshet. Jag rusade snabbt upp och in i köket där pappa står redo att åka i väg till Mora, tänkte i två sek. att jag kanske skulle följa med för att ha något att göra medans jag väntar på att mina vänner ska vakna. Pappa var klar men inte jag eftersom jag för en halv minut sedan hade legat och sovit, så jag beslutade mig för att stanna hemma. Hade nog ändå inte haft så speciellt kul där, pappa ska nämligen på magnetröntken eller vad det heter, och ingen har någon aning om hur lång tid det kan ta....

Så nu sitter jag (varierar ibland med att ligga) i sängen och lyssnar på musik och/eller kollar på tv. En till härlig sak är att TV:n är KNAAAS!!!!!!!!!! Jag kan varken kolla på 1an, 2an, 3an, 5an eller MTV. Det är väl ungefär de ända kanalerna jag brukar kolla på (5an och 3an alltså) så vad jag ska göra nu har jag ingen aning om.




VAKNA FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT HÄR HEMMA... och det är sol ute också....

1 kommentar:

  1. GODMORGON fröken, haru inte hört talas om DAGEN TEKNIK, skicks sms, ringa en signal, nej tydligen inte men då har du inte heller sent någon brevduva, cyklat och ringt på eller skickat nån av dina polska betjänter att lämna meddelande. Nej sitt där du, gör det bara och var passiv, JAG ska äta paj nu. Drottningen får minsann vänta på sin uppvaktning

    SvaraRadera