söndag 13 juni 2010

trott om du vill, MEN FAN VAD... ÖH

Full rulle kanon kula! Jag total hatar sär skrivningar, jag menar... Vad onödigt att dela upp alla orden i två. Låter det som att två ord sitter ihop så SKA DET FÖR MODLIGEN GÖRA DET. Men i alla fall.... idag ska vi äta fläsk filé här hemma, tror jag.... Inte helt säkert dock. Ser samtidigt ut som att far min inte är så skugen på att slava vid kastruller osv. så pizzerian ser ljus ut.
(Shitt det är nästan för mycket att bara läsa "sär skrivningar" lite småpanik här ...)
Nej men skitsamma. Här är det röj som jag skrev i första meningen, lite sär-fint sådär,. Jag ska byta rum här hemma, och vi ska riva hit och dit. Så nu ska jag försöka förflytta min säng och min kära TV. Mamma och pappa tjatar faktist i denna stund på mig om att jag måste börja, men vart tog orken vägen liksom? Jag tror nog den försvann en aning när jag tog min lilla eftermiddags luns, efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar