fredag 4 juni 2010

sjukis

Här sitter jag och pumpar "Kärlek & Vänner" medans vädret här ute är otroligt fint. Fast själv fryser jag när jag går ut, och min hals (vet inte om jag sagt något) är inte helt på min sida och förkylning är på G lagom till brännbollen och paintballen, som är två olika aktiviteter vi i hela vårat program ska ha innan sommarlovet. Inte för att jag ser framemot något av dessa, men det skulle vara sjukt synd om jag inte kunde vara med, det är ju det sista tillsammans innan två månaders lov, ungefär.


Kärlek & Vänner är en schysst spellista jag har på spotify, den är fortfarande i produktion, kommer lite nytt här och var.

...och mitt lillfinger draaar iväg :)

2 kommentarer:

  1. Jag måste bevaka den playlisten, den va ganska soft att plugga till faktiskt haha

    SvaraRadera
  2. Haha det glädjer mig, kära du ! :)

    SvaraRadera