måndag 14 juni 2010

på ett eget vis

Sitter i min säng i det nya rummet. Det enda jag har i mitt nya rum är min säng. Det är också bara här jag kan vara för i det gammla så är väggen riven, så det är ju kört. Kollar på TV osv. har precis kommit hem från ett besök på det närliggande cafét med min vän Johan. Otroligt ovanligt. Ska snart fortsätta med röjningen jag påbörjade igår, jag har en jävla massa skit som bara ligger och som man inte har haft mage till att slänga tidigare, men nu jävlar ska allt bort! Totalt meningslöst att ha kvar en massa, det ligger ändå bara längst in i skrubben eller källaren och man glömmer helt bort att man ens har dessa onödigheter. Ta en så stor bunt som dina händer kan bära och bara SLÄNG, sjukt skön kännsla !!! HAHA.

jag hittade en massa gammalt skolmaterial, och massa teckningar osv. som mamma har velat spara som minnen, så jag tänkte att..... Det kan hon ju få ha kvar, en liten del i alla fall. :)


2 kommentarer: