onsdag 9 juni 2010

Vi är inga barn längre, eller hur. BARN BARN

Shitt. Nu har alltså mitt sommarlov börjat, det sista riktiga. Eller Officiellt imorgon i och för sig, men varken jag eller någon annan på programmet jag går på behöver komma tycker våran lärare, så DÅSÅ liksom. visst... FINE
Så på eftermiddagen nu, eller klockan 19:02 närmare bestämt så ska jag och min vän Johan iväg till V-bro för att äta middag med två kompisar, som går i trean. Kan förklara det som"den sista måltiden" så fårstår du nog allvaret, haha. Nej inte riktigt så allvarligt är det inte, men faktist lite tråkigt. Nu försvinner treorna och HALVA SKOLAN efter sommarlovet (ett program som ska flytta till annan ort så... BYE BYE ! )

1 kommentar:

  1. Oj, det sista riktiga det lät läskigt! Oh my! Stressad av bara det

    SvaraRadera