fredag 23 juli 2010

23 Juli

tjenis. Är just nu i full gång med att göra mig klar, det lutar åt en lunch med Eva idag. Vi ska till ett ställe där min pappa antingen lärde sig laga mat, eller var lärare... Kommer inte riktigt ihåg, men nästa gång vi talar i telen så ska jag fråga honom. Allt är synd nog inte 100% ännu, väntar på att hon ska höra av sig, det var tydligen mycket att göra idag sa hon. Men är det så, så vandrar jag bara till farmor, för där finns det garanterat mat för mig.
Idag är jag också så sjukt hungrig, händer aldrig.. Förutom när jag kör på ett nattmål, vilket jag faktist gjorde igår.

Här är det, jag vet att jag har laddat upp bilden förut, men här ser man bättre.. Drömde att jag skulle ta en wienerschnitzel m. pommes frittes inatt.. tack vare Lis, så jag tror fan jag ska ta det sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar