måndag 26 juli 2010

Nu har jag fått ur mig det Nr.1 jobbigaste på hela resan till Österrike..

okej så här är det. south park går på tv och jag kollar.. men kan för allt i världen inte förstå VARFÖR det är på tyska. Jag vet att allt dubbas här, tex. Wallander, men South Park liksom. Alla som vet vad det är vet ju att det ska vara och ses på amerikanska, om man nu kan säga så. Eller orginalspråk helt enkelt. Jag mår faktist lite dåligt över det här. Det är inte så att jag inte förstår vad som sägs, det gör jag, men det är helt enkelt bäst på orginal liksom. Och spec. när man är van. Lika så Fresh prins in Bel Air, men man kan ju inte få allt här i världen. Men "The X-Effect och sån skit, det är med tyska subtitles. Jag förstår inte helt enkelt, hahaha !!!!

Läget ser ut som så, att imorgon blir det Lunchen med Eva och ev. ett besök till borgen som jag inte har varit i än, (SKANDAAAAL!!!) De säger att jag har varit där när jag var typ ett halv år eller så? men aldrig i livet att det räknas. Så det blir första gången imorgon, om vi ska upp :)
(bild dave tog förra året när han kom ner med sin fam.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar