torsdag 15 juli 2010

varmt är det fortfarande


(iof så är denna bild från en helt annan fika, som är i sverige.... men ändå )

Nu har jag nyss kommit hem från frukosten. För en och en halv timme sedan så väcktes jag av ljuvliga knackningar på min dörr, jag skulle genast upp och göra mig klar inför ett café besök. En "Schweden früstuck" och en cappuccino blev det för mig, eftersom jag inte ens hann gå på toaletten hemma för jag skulle skynda så mycket ... :)
Men självklart var det trevligt. Följde med min äldsta farbrors fru och när vi kom fram fanns en samma andat trevligt folk där, hennes systrar och deras barn. (min äldsta kusins kusiner, på hennes mammas sida alltså...)

Nu sitter jag som sagt hemma igen, väntar ivrigt på lunch... inte för att jag är ett dugg hungrig nu...får se hur mycket jag kan trycka ner i magen....men det är ju pasta, så en potion brode jag väl få ner ändå ....
Med fransk musik i bakgrunden......

1 kommentar:

  1. Alltså jag försökte kommentera 3 gånger ca. Det gick inte och nu känner jag att jag inte orkar skriva ner all det jag försökte kommentera ;) Jag skrev nått i stil med att jag väntade på lunch, att det var trevligt med frukost, nått med att jag försökt bemästra det franska språket på dem få orden jag kunnat de senaste dagarna osv ;)

    SvaraRadera