tisdag 20 juli 2010

fine, fresh,


Äh, vad ska jag säga, jag hade ingen bra bild, denna är från golfplatsen två av mina farbröder, Nr. 1 & 4, åker till slaviskt.

Igår åt jag hos farbror nummer 4, tror jag, och hans fru. Grillade revben, MOHAHAH fan vad gott !! men sjukt kladdigt. Jag stog för salladen, och jag måste medge att den var jävligt god, den också.


Idag är jag rädd, för om en timme så kommer Eva, farbror nr. 4s fru, och vi ska ta en cykeltur... i en och en halv timme. Vad i helvete ska jag göra? jag kommer aldrig orka det där, shittans. Det är också meningen att jag ska få färg, eftersom de tycker att jag ser ut som en likmask. Jag som kämpat som ett djur för att få lite färg tills jag åkte hit.. känns....sådär faktist... haha ! Men for your information så är det inte bra med för mycket solning för huden, jag hade inte planerat att se ut som 60 när jag är 30.
I'M FOREVER YOUNG, AND I WILL ALWAYS BE BEAUTIFUL.... HAHA, fast jag kan erkänna att det kan behövas lite träning om jag ska vara forever young osv.osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar