lördag 10 juli 2010

Min hjärna är tvättad och jag känns infekterad, jag måste bli frisk innan måndag.

OCH nu sitter jag här hemma och har lite smått panik... Jag mår 10 gånger bättre idag än vad jag gjorde igår så är jag ändå inte frisk än... Och huvudet dödar mig. Om jag inte ens kan resa mig upp utan att skallen dunkar och trycker, hur fan blir det då när jag sitter på ett flygplan liksom? Knoppen kommer explodera, fasst det känns mer som att det kommer tryckas ihop till ett russin.
Men som tur är så är det ju bara Lördag än så länge och jag åker inte försen på Måndag, hoppas för allt i världen att jag mår bättre då.

Men nu ska jag fläska pizzan som mamma värmer i ugnen, orkar nog bara äta halva... JAG ÄR JU INTE HUNGRIG HELLER, men jag vet att jag älskar mat så jag äter ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar