tisdag 20 juli 2010

överlevare

JAG DOG inte, men nästan. springa, simma och cykla är alltså inte riktigt mina grejjer.... Vad finns det kvar?
Ligger i alla fall i sängen nu och äter Kit Kat och dricker coca cola. Min underbara och välförtjänta cola.... Samtidigt som jag har lite kontakt med vännerna i sverge, för att höra hur dem har det och skryta om hur bra jag har det.
Fan vad överlycklig jag är över att jag sak till Salong Pöll denna, eller nästa vecka för lite klippning och färgning. NEW FRESH hair.
Men sjukt ont i rumpenstumpen har jag i alla fall, efter sadeln. hah, shitt. Kan helt ärligt inte sitta på något hårt. Måste ha en mjukis kuddis under stjärten !

Okej, tänkte ladda upp en bild, men jag har fan ingen som passar... Får nog ta fram kameran när jag är ute :)

2 kommentarer:

  1. jaa johan är johan, klart jag är stolt över han :D<3

    SvaraRadera
  2. BRA elena haha vafan kit kat, du skulle tagit dig en blodig biff!

    SvaraRadera