fredag 23 juli 2010

jaha

nehe
Nej det blev ingen lunch med eva, vi ska ta det nästa vecka istället. Lika bra det, för när jag kom ner till hallen så hade all hunger försvunnit och när jag kom till farmor så hade hon dukat upp för mig. Hon hade alltså ingen aning om att jag kanske inte skulle ha kommit idag.
Men när jag väl var där så fick jag sedan en utskällning för att jag inte åt, eller inte en utskällning men man märker så jävla väl när ens (min) farmor är typ besviken eller irriterad. Hon tror att enda anledningen till att jag inte äter är för att jag inte tycker om hennes mat, vilket är helt fel!!! Men jag kan fan inte äta när jag nyss har vaknat, det tar sina timmar liksom! I dag var det dessutom typ kokt kött eller något, vilket jag kan erkänna att jag inte tycker om egentligen... men Schhh, det vet hon inte om, även fasst hon tror det.

1 kommentar:

  1. Haha men vad fult att vi både sätter "jaha" som rubrik på våra inlägg typ vid samma tid
    ändrade planer kan vara dem bästa ; )

    SvaraRadera