fredag 23 juli 2010

feeling good

Under min semester har jag aldrig gjort mig klar för sängen så här tidigt som idag. Klockan är nu tio över elva. Men det är bara för att jag måste upp tidigt imorgon, ska nämligen åka in till münchen med en kusin till mig, har ingen aning om vad som kommer hända dock. Han ska lägga upp på någon affär, men tydligen så ska hans tjej också komma med, så jag kanske får umgås med henne då, ett pytteprob. är att jag träffat henne endast en gång, och det var tre år sedan ungefär... Men jag är ju en trevlig prick, enligt mig själv, och hon ska tydligen också vara snäll, enligt alla andra här. Haha så det går nog utomordentligt bra imogon ska vi se.
Gute Nacht, wir hören uns morgen, huh ? ;) måste öva på tyskan alltså, har ju bara Tiroler dialekt i skallen.

P.S. Min käke DÖDAR MIG, överdriver inte... fick en värktablett men det har inte hjälpt alls.. men fan är det inte bättre efter helgen så ska jag till tandläkaren eller något, farbror har inget val, han får fixa en tid.

1 kommentar:

  1. Bra att du feel GOOD. Tror också att det kommer gå bra och instämmer om att du är en trevlig prick haha. Va snäll nu Elena! Tata ^^

    SvaraRadera