torsdag 8 juli 2010

Och när du någon gång ler små korta stunder

Här sitter jag och är sådär coolt förkyld med hes/jävligt kraxig röst... Trött så in i helvete också med tanke på att jag har hostat halva natten och jagat mygg den andra halvan. Sjukt bra timeing också, på min förkylning alltså, eftersom jag drar på Måndag. Till Österrike. Och inte kunde Tyskland vinna igår heller. AYAH!!!!!!!!!!!!
Idag är jag ledig i alla fall, vilket är bra eftersom jag är sjuk... Men också eftersom min kära vän LV kommer hit ÄNDA FRÅN VANSBRO!!!!!! ( haha ända...vansbro... fattaru? ) Ge mig ett "åååhh woooowwww"

Kan också medela att jag flyttar om mina möbler inne i mitt rum, men jag har ändrat mig big time och kommer att flytta tillbaka allt som det var innan... när jag orkar... jag är ju faktist förkyld nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar