måndag 26 juli 2010

FLY OR DIE. Det var ord och inga visor.... I München var jag, juste

Föresten, München igår gick jävligt bra ! Regnade mer eller mindre hela dagen, men vad gör det när man har paraply och springer in i affärer hela dagen?
Var som sagt med min kusins flickvän hela dagen, som jag bara har träffat lite snabbt två-tre gånger förut. Jag var ju lite nervös över det hela såklart, eftersom jag är en blyg liten skit, men hon var as trevlig, gillar henne som fan, och rolig var hon ockå ! Dansare dessutom och det gillas såklart.. haha :)

Köpte bara en tröja, men jag är nöjd för jag hittade en massa annat så på fredag när jag åker in igen så vet jag precis vad jag ska ha! Om mina pengar räcker såklart, eftersom på Tisdag drar jag och Eva in till Innsbruck, lycka.


en bild för att personerna där hemma ska veta vad fan jag lägger mina pengar på här nere. Har ingen bild på min Wooper som jag köpte, men känner att de flesta vet väl hur en sån ser ut, och en stor cola... men ynka 20 euro gick tröjan på så så farligt var det ju inte i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar